torstai 24. marraskuuta 2011

01: Eka blogikirjoitus ikinä!

Noniin, kyllä jokainen joka mut tuntee tiesi varmasti, että tuun joskus tämmösen blogin väsäämään. Tänään lueskelin muiden tekemiä blogeja ihan urakalla ja jäi semmonen fiilis, että ei vitsi, munkin on pakko tehä! Joten tässä sitä sit ollaan, toivottavasti jaksan olla ahkera kirjoittaja (yleensä kun alotan jotain, jää ihan varmasti kesken..)

Ja niille kaikille, ketkä mua ei henkilökohtaisesti tunne (suurin osa?): tämä blogi pyrkii siis kertomaan mun elämästä hevosten parissa - menneestä, nykyisyydestä, tulevaisuudesta. Iloista ja suruista ja toiveista, kaikesta siltä väliltä ja niin edelleen.

Ekan postauksen ongelma: mistä kirjottaisin? Varmaankin pitäis kertoo jotain itsestään.. Nyt ei inspistä siihen, mutta jos vaikka jaksaisin huomenna väsätä jotain semmosta :) Tohon alle laitan muutamia kuvia vaan piristämään tätä ekaa postausta, ettei tulis vaan tekstiä tekstin perään.

Ainiin, mulla on tosiaan semmonen ongelma, että postauksiin tulee varmaan melko vähän sitten näitä "tapahtui tänään" -kuvia, koska yleensä oon ite se joka kuvaa muita eikä kukaan muu ikinä kuvaa kun mä ratsastan tai järjestän jotain muutakin kuin koneella istumista. Mutta katellaan jos saisin jonkun innostuu!


Syksyllä 2011 Tahko Areenalla, Igle, lk 105cm
My Little Amanda, kevät 2011
Minä ja Roksu, tuntsarit 2011, juniorikoulupronssia
Syksy 2011 Tahko Areenalla, Rafina, 145cm
(mennään muuten keskeltä estettä :D)

Noi kuvat saa jäädä vielä arvoitukseksi, valotan niiden tapahtumia sitten tulevissa postauksissa. Voisin itseasiassa kertoo mulle tärkeistä hevosista ja tapahtumapaikoista menneiltä vuosilta tulevina päivinä. Jees :) Mut yrittäkää kestää tää tylsä ensimmäinen postaus!

2 kommenttia

  1. Hyvä postaus! Aloin vähä lukeen noita vanhoja postauksia, miks et kertonu champista täässä postauksessa? Tää on ihana blogi!<3

    VastaaPoista
  2. Ei se oo omistanu champpii viel tällö :)

    VastaaPoista

Aadan hevoselämää -blogiin voi kommentoida rekisteröityneenä käyttäjänä tai nimettömästi. Kommentteja ei valvota etukäteen, mutta niiden sisällön tulee noudattaa Suomen lakia ja nettikettiä. Kaikki palaute on tervetullutta, kunhan se esitetään asiallisesti.

Vastaan jokaiselle kommentoijalle. Otathan huomioon, että joissain tapauksissa vastausaika voi venähtää pitkäksi. Olen kuitenkin kiitollinen jokaisesta kommentista! :)

Suositut tekstit

Viikon luetuimmat

Instagram @aadalatti

Rekisteröityneet lukijat